مصاحبه آرشیو خبر ها
پست معنا دار سامی خدیرا

پست معنا دار سامی خدیرا

طی هفته های اخیر اخبار زیادی درباره فسخ قرارداد سامی خدیرا و یووه منتشر شد و حتی عدم واکنش این بازیکن به گرفتن اسکودتو و قهرمانی یووه نیز عاملی شد تا شایعه ها برای خروج او از لیست یووه بیشتر شود اما حالا او پستی را منتشر کرده که با تمام این اخبار و حواشی در تناقض است. خدیرا می گوید:

 

فصل خیلی سختی برای من بود اما این طبیعی ست که از موفقیت تیم و هم تیمی هایم هیجان زده و از قهرمانی های متوالی خوشحالم. از دسامبر با دو مصدومیت سنگین روبرو شدم و در مجموع تنها 18 بازی را برای یووه در این فصل انجام دادم اما کاملا روشن است که حتی خودم هم از خودم انتظار بیشتری داشتم، اما هر زمان که می افتی باید برخیزی این نگرش من در چهارده سال فوتبال حرفه ای ست.

 

وی افزود:

 

من توانستم بیست پیروزی مهم و ارزشمند را در سه لیگ مهم اروپایی به دست بیاورم، به خودم اعتماد دارم سخت تمرین می کنم تا در سریع ترین زمان ممکن به امادگی کامل برگردم. همه می دانند که من اینجا هستم چون این باشگاه بزرگ و هوادارانش را دوست دارم و برای انها احترام زیادی قائلم. از 5 سال پیش که به یووه امدم مسیر باشکوهی را پشت سر گذاشتیم و هنوز در این فصل برای یک عنوان دیگر قهرمانی می جنگیم. من تلاش می کنم تا دوباره بتوانم به میدان برگردم این تنها به این خاطر نیست که عاشق این تیم هستم بلکه واقعا ایمان دارم که می توانیم همچنان در کنارهم تاریخی به نام یووه را رقم زنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: